
’s Werelds oudste aandeel – Animatie
In 2010 ontdekte Ruben Schalk, geschiedenisstudent aan de Universiteit Utrecht, tijdens zijn scriptieonderzoek in het Westfries Archief te Hoorn het tot nu toe oudst bekende ‘aandeel’ ter wereld. Het stuk dateert uit 1606 en is uitgegeven door de VOC-kamer Enkhuizen. TIF verzorgde voor dit heugelijke feit ondermeer de (video)presentatie van de onthulling in de westerkerk […]

’s Werelds oudste aandeel – Website
In 2010 ontdekte Ruben Schalk, geschiedenisstudent aan de Universiteit Utrecht, tijdens zijn scriptieonderzoek in het Westfries Archief te Hoorn het tot nu toe oudst bekende ‘aandeel’ ter wereld. Het stuk dateert uit 1606 en is uitgegeven door de VOC-kamer Enkhuizen. TIF verzorgde voor dit heugelijke feit ondermeer de (video)presentatie van de onthulling in de westerkerk […]

Amando Capital en Outlaw
Naast de restyling van de normale Amando serie, ontwierp TIF ook een speciale Amando lijn met 2 geuren: Capital en Outlaw. Deze geuren hebben een stoere en wilde uitstraling. Amando is reeds tientallen jaren toonaangevend als een mannenmerk op de Nederlandse markt. De kracht van Amando is de uitstekende geurvarianten tegen een zeer goede prijs/kwaliteit […]

Café Bok – Huisstijl
Het Wapen van Urk, in de volksmond ook wel Café Bok, is het oudste bruin café van Enkhuizen. Het straalt naast een warme ook vooral een nautische sfeer uit, hetgeen niet zo gek is als men de geschiedenis van het pand kent. Gelegen aan het IJsselmeer in de Haringstad Enkhuizen staat jenever hier al 100 […]

Café Bok – Jenevers
Het Wapen van Urk, in de volksmond ook wel Café Bok, is het oudste bruin café van Enkhuizen. Het straalt naast een warme ook vooral een nautische sfeer uit, hetgeen niet zo gek is als men de geschiedenis van het pand kent. Gelegen aan het IJsselmeer in de Haringstad Enkhuizen staat jenever er al 100 jaar […]

Café Bok – Website
Het Wapen van Urk, in de volksmond ook wel Café Bok, is het oudste bruin café van Enkhuizen. Het straalt naast een warme ook vooral een nautische sfeer uit, hetgeen niet zo gek is als men de geschiedenis van het pand kent. Gelegen aan het IJsselmeer in de Haringstad Enkhuizen staat jenever hier al 100 […]

Campagne Jij gaat voor Zaad – Animaties
Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector. Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met […]

Campagne Jij gaat voor Zaad – Posters
Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector. Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met […]

Campagne Jij gaat voor Zaad – Website
Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector. Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met […]

Campagne Jij gaat voor Zaad – Zaadgranaat
Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector. Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met […]