Hier kunt u ons volledige portfolio bekijken.

Wilt u alleen projecten uit een specifieke categorie, dan kunt u hiernaast een keuze maken.

Motion Design

Timelapse opbouw decor ‘De Thuishaaldertjes’

Theaterschool De Cast en Toneelgroep Drommedaris (TGD) maken samen met TIF Creative Concepts een bijzondere productie “De Thuishaaldertjes” waarin jonge en volwassen acteurs zij aan zij acteren. In deze productie gaan acteurs en geprojecteerde beelden een spannende interactie met elkaar aan. De voorstelling werd door Anna Hinse (TGD), Esther Lagerweij (De Cast) en Frans van Leeuwen (TIF) geschreven
TIF droeg zorg voor de totale productie, vormgeving en concept.

Motion Design

Thuishaaldertjes trailer

Theaterschool De Cast en Toneelgroep Drommedaris (TGD) maken samen met TIF Creative Concepts een bijzondere productie “De Thuishaaldertjes” waarin jonge en volwassen acteurs zij aan zij acteren. In deze productie gaan acteurs en geprojecteerde beelden een spannende interactie met elkaar aan. De voorstelling werd door Anna Hinse (TGD), Esther Lagerweij (De Cast) en Frans van Leeuwen (TIF) geschreven en vormgegeven.

 

Corporate Design

Herberg de Compagnie – Interieur

Voor Herberg de Compagnie in Enkhuizen verzorgde TIF de volledige vormgeving. In het logo is een lakzegel en een fluitschip gebruikt welke verwijzen naar het VOC verleden van Enkhuizen. Samen met een Speciaalbierglas vormt dit de C van de Compagnie die als kwaliteits-stempel op de diverse uitingen van de Herberg gebruikt kan worden.

Web Design

VMG Yachtbuilders – Website

VMG Yachtbuilders BV (voorheen Zeeman Jachtbouw) is specialist in scheepstimmerwerk en bouwer van een tweetal merken Zeeman Yachts en Puffin Yachts.

Vanuit ambachtelijk vakmanschap, maar met de modernste productietechnieken worden op onze scheepswerf in Enkhuizen alle nautische wensen van klanten verwezenlijkt.

Graphic Design

Herberg de Compagnie – Posters

Voor Herberg de Compagnie in Enkhuizen verzorgde TIF de volledige vormgeving. In het logo is een lakzegel en een fluitschip gebruikt welke verwijzen naar het VOC verleden van Enkhuizen.

Naast het gezellige eetcafe heeft Herberg de Compagnie ook een hotel en een brouwerij. Voor de (zelf gebrouwen) speciaalbieren zijn ook een serie etiketten ontworpen door TIF.

Motion Design

Smakelijk Eten: Eten en drinken in de Gouden Eeuw

Wie de tentoonstelling ‘Smakelijk Eten’ in het Westfries Museum in Hoorn bezocht, stapte bij binnenkomst een eigentijds en zeer smaakvol ingericht restaurant binnen, waar intrigerende voedselstillevens de muren sieren.

In restaurant ‘De Verstandighe Kock’ stond geen voedsel op de menukaart, maar informatie over eten en drinken in de Gouden Eeuw. De menukaart was een computerscherm waar iedere bezoeker kan kiezen uit verschillende informatiegerechten.

Web Design

Herberg de Compagnie – Bieren

Voor Herberg de Compagnie in Enkhuizen verzorgde TIF de volledige vormgeving. In het logo is een lakzegel en een fluitschip gebruikt welke verwijzen naar het VOC verleden van Enkhuizen.

Naast het gezellige eetcafe heeft Herberg de Compagnie ook een hotel en een brouwerij. Voor de (zelf gebrouwen) speciaalbieren zijn ook een serie etiketten ontworpen door TIF. Deze bieren hebben een moderne vormgeving en typisch Enkhuizer namen zoals Manse aap en Stroffel blond.

Packaging Design

Campagne Jij gaat voor Zaad – Zaadgranaat

Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector.

Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met witte jassen in een lab en een saai imago.

Graphic Design

Trooost – Kaarten

TROOOST biedt troost, medeleven en bemoedigende woorden in de vorm van persoonlijke kaartjes en gedichtenbundeltjes. Wil je een troostkaart sturen aan iemand die ernstig of ongeneeslijk ziek is?

Zoek je een toepasselijke tekst voor een chronisch zieke? Wil je geen wenskaart met alleen ‘sterkte’, maar warme woorden voor een dierbaar iemand die getroffen is door kanker? Of wil je naasten of nabestaanden laten weten dat je aan hem of haar denkt? Dan heeft trooost de geschikte kaarten.

Graphic Design

De Drom Centrum voor cultuur – Flyer

TIF heeft de website van de Cultureel Centrum de Drommedaris gesponsord en gerestyled. De nieuwe site draait op ons Content.tif CMS en focust op het belangrijkste element van de Drommedaris, namelijk het verkondigen van recente agendapunten / evenementen.

De Drommedaris in Enkhuizen biedt een ruim cultureel programma in de vorm van muziekavonden, toneel- en cabaretvoorstellingen, kindertheater en diverse festivals.

Graphic Design

Thuishaaldertjes – Brochure

Theaterschool De Cast en Toneelgroep Drommedaris (TGD) maken samen met TIF Creative Concepts een bijzondere productie “De Thuishaaldertjes” waarin jonge en volwassen acteurs zij aan zij acteren. In deze productie gaan acteurs en geprojecteerde beelden een spannende interactie met elkaar aan.

De voorstelling werd door Anna Hinse (TGD), Esther Lagerweij (De Cast) en Frans van Leeuwen (TIF) geschreven en vormgegeven.

Interior & Object design

Thuishaaldertjes – Decor

Theaterschool De Cast en Toneelgroep Drommedaris (TGD) maken samen met TIF Creative Concepts een bijzondere productie “De Thuishaaldertjes” waarin jonge en volwassen acteurs zij aan zij acteren. In deze productie gaan acteurs en geprojecteerde beelden een spannende interactie met elkaar aan.

De voorstelling werd door Anna Hinse (TGD), Esther Lagerweij (De Cast) en Frans van Leeuwen (TIF) geschreven en vormgegeven.

Packaging Design

Klooster Paling – Website

Een familiebedrijf met een lange traditie aan vakmanschap. Al sinds 1922 rookt dit bedrijf onder andere zijn paling uitsluitend op open vuur met een mengsel van beuken- en vurenhout. Geen toevoegingen dus, alleen paling zout en rook.

Een mooi product verdient een mooie verpakking en daarom heeft TIF een kartonnen omdoos gemaakt waar het ambachtelijke en historische karakter van dit bedrijf benadrukt wordt.

Interior & Object design

Klooster Paling – Vrachtwagen

Een familiebedrijf met een lange traditie aan vakmanschap. Al sinds 1922 rookt dit bedrijf onder andere zijn paling uitsluitend op open vuur met een mengsel van beuken- en vurenhout. Geen toevoegingen dus, alleen paling zout en rook.

Een mooi product verdient een mooie verpakking en daarom heeft TIF een kartonnen omdoos gemaakt waar het ambachtelijke en historische karakter van dit bedrijf benadrukt wordt. Tevens nam TIF de vormgeving van de vrachtwagen onder handen.

Web Design

Campagne Jij gaat voor Zaad – Website

Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector.

Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met witte jassen in een lab en een saai imago.

Corporate Design

Café Bok – Huisstijl

Het Wapen van Urk, in de volksmond ook wel Café Bok, is het oudste bruin café van Enkhuizen. Het straalt naast een warme ook vooral een nautische sfeer uit, hetgeen niet zo gek is als men de geschiedenis van het pand kent. Gelegen aan het IJsselmeer in de Haringstad Enkhuizen staat jenever hier al 100 jaar centraal.

Het pand van het wapen van Urk diende vroeger als wachtlokaal voor de veerboot tussen Enkhuizen en Urk. Aan deze geschiedenis dankt het café dan ook tot op de dag van vandaag haar naam. Sinds 1986 is het café in handen van Henk Jan en Marja Bok.

Packaging Design

Café Bok – Jenevers

Het Wapen van Urk, in de volksmond ook wel Café Bok, is het oudste bruin café van Enkhuizen. Het straalt naast een warme ook vooral een nautische sfeer uit, hetgeen niet zo gek is als men de geschiedenis van het pand kent. Gelegen aan het IJsselmeer in de Haringstad Enkhuizen staat jenever hier al 100 jaar centraal.

Het pand van het wapen van Urk diende vroeger als wachtlokaal voor de veerboot tussen Enkhuizen en Urk. Aan deze geschiedenis dankt het café dan ook tot op de dag van vandaag haar naam. Sinds 1986 is het café in handen van Henk Jan en Marja Bok.

Total concept Design

’s Werelds oudste aandeel – Website

In 2010 ontdekte Ruben Schalk, geschiedenisstudent aan de Universiteit Utrecht, tijdens zijn scriptieonderzoek in het Westfries Archief te Hoorn het tot nu toe oudst bekende ‘aandeel’ ter wereld. Het stuk dateert uit 1606 en is uitgegeven door de VOC-kamer Enkhuizen.

TIF verzorgde voor dit heugelijke feit ondermeer de (video)presentatie van de onthulling in de westerkerk in Enkhuizen, de website, banners en een touchscreen applicatie in het Westfries museum.

City Design

Kroniek van Enkhuizen – Billboards

De Kroniek van Enkhuizen is een project dat is opgezet door TIF in samenwerking met de historische vereniging Oud Enkhuizen.

Het project omvat een historische krant, interactieve website waar inwoners van Enkhuizen hun eigen verhalen kunnen publiceren en een wandelroute met informatieve zuilen die verspreid staan over de hele stad. Voor deze zuilen en de krant is historisch beeldmateriaal bewerkt en ingekleurd.

Graphic Design

VOC maand in Enkhuizen – Brochure

De maand oktober 2016 stond in Enkhuizen in het teken van het VOC verleden van de stad.

De komst van het replica-schip ‘De Halve Maen’ en het oudste aandeel ter wereld hebben Enkhuizen geïnspireerd om een pop-up museum te openen in oktober 2016, de maand die omgedoopt is tot ‘VOC maand in Enkhuizen’. Daarnaast is er een heus VOC diner in de Westerkerk op 15 oktober.

Motion Design

Campagne Jij gaat voor Zaad – Animaties

Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector.

Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met witte jassen in een lab en een saai imago.

Web Design

VOC maand in Enkhuizen – Mobiele website

De maand oktober 2016 stond in Enkhuizen in het teken van het VOC verleden van de stad.

De komst van het replica-schip ‘De Halve Maen’ en het oudste aandeel ter wereld hebben Enkhuizen geïnspireerd om een pop-up museum te openen in oktober 2016, de maand die omgedoopt is tot ‘VOC maand in Enkhuizen’. Daarnaast is er een heus VOC diner in de Westerkerk op 15 oktober.

Graphic Design

Dutch Distribution Centres

Dutch Distribution Centres (DDC) presenteert een compleet assortiment aan gedetailleerde ontworpen distributiecentra voor groenten, aardappelen en fruit.

De DDC is een platform voor gespecialiseerde bedrijven waar elk hun specifieke rol in een modern distributiecentrum te laten zien.

Web Design

Floriade 2020 NHN – Website

Onlangs heeft TIF het pre-bidbook voor de Floriade 2022 Noord-Holland Noord ontworpen. Dit pre-bidbook geeft in vogelvlucht weer waarom de kop van Noord-Holland dé provincie is voor de Floriade 2022.

Naast het ontwerp van het hand gebonden bidbook heeft TIF ook de slogan; “Waar het beste van de wereld naar boven komt…” bedacht. Met deze gevleugelde woorden heeft ‘de kop’ de aftrap gemaakt mee te dingen in de race om de Floriade 2022.

Total concept Design

Thuishaaldertjes – Website

Theaterschool De Cast en Toneelgroep Drommedaris (TGD) maken samen met TIF Creative Concepts een bijzondere productie “De Thuishaaldertjes” waarin jonge en volwassen acteurs zij aan zij acteren. In deze productie gaan acteurs en geprojecteerde beelden een spannende interactie met elkaar aan.

De voorstelling wordt door Anna Hinse (TGD), Esther Lagerweij (De Cast) en Frans van Leeuwen (TIF) geschreven en vormgegeven.

Web Design

Trooost – Webshop

TROOOST biedt troost, medeleven en bemoedigende woorden in de vorm van persoonlijke kaartjes en gedichtenbundeltjes. Wil je een troostkaart sturen aan iemand die ernstig of ongeneeslijk ziek is?

Zoek je een toepasselijke tekst voor een chronisch zieke? Wil je geen wenskaart met alleen ‘sterkte’, maar warme woorden voor een dierbaar iemand die getroffen is door kanker? Of wil je naasten of nabestaanden laten weten dat je aan hem of haar denkt? Dan heeft trooost de geschikte kaarten.

Web Design

Café Bok – Website

Het Wapen van Urk, in de volksmond ook wel Café Bok, is het oudste bruin café van Enkhuizen. Het straalt naast een warme ook vooral een nautische sfeer uit, hetgeen niet zo gek is als men de geschiedenis van het pand kent. Gelegen aan het IJsselmeer in de Haringstad Enkhuizen staat jenever hier al 100 jaar centraal.

Het pand van het wapen van Urk diende vroeger als wachtlokaal voor de veerboot tussen Enkhuizen en Urk. Aan deze geschiedenis dankt het café dan ook tot op de dag van vandaag haar naam. Sinds 1986 is het café in handen van Henk Jan en Marja Bok.

Corporate Design

VMG Yachtbuilders – Huisstijl

VMG Yachtbuilders BV (voorheen Zeeman Jachtbouw) is specialist in scheepstimmerwerk en bouwer van een tweetal merken Zeeman Yachts en Puffin Yachts.

Vanuit ambachtelijk vakmanschap, maar met de modernste productietechnieken worden op onze scheepswerf in Enkhuizen alle nautische wensen van klanten verwezenlijkt.

Corporate Design

De Mastenbar – Huisstijl

Voor De Mastenbar redesignde TIF de huisstijl en implementeerde deze in reclamemateriaal, menukaarten en website.

De Mastenbar is een café-restaurant gelegen aan de Compagnieshaven, de druk­ste pas­san­ten­haven van Enkhuizen. Vanuit het restau­rant maar ook vanaf het ter­ras, kijkt u uit over de druk­ste vaar­route van het IJs­selmeer: het Krab­bers­gat.

Packaging Design

Klooster Paling – Verpakkingen

Een familiebedrijf met een lange traditie aan vakmanschap. Al sinds 1922 rookt dit bedrijf onder andere zijn paling uitsluitend op open vuur met een mengsel van beuken- en vurenhout. Geen toevoegingen dus, alleen paling zout en rook.

Een mooi product verdient een mooie verpakking en daarom heeft TIF een kartonnen omdoos gemaakt waar het ambachtelijke en historische karakter van dit bedrijf benadrukt wordt.

Web Design

Historische Stadhuis Collectie

Enkhuizen heeft een omvangrijke historische collectie, bestaande uit ongeveer 6.000 voorwerpen. Gedurende 86 jaar is deze collectie getoond aan het publiek. Qua thematiek bestaat er een nauwe relatie tussen een groot deel van de collectie en de stad Enkhuizen.

De collectie bevat voorwerpen uit de elite- alsook uit de volkscultuur. Het zijn voorwerpen van bijzondere visuele waarde, maar ook alledaagse voorwerpen.

Web Design

De Toekomst Zeildagtochten

Voor De Toekomst Zeildagtochten ontwierp en bouwde TIF de website die ter promotie dient voor zeildagtochten en zeil arrangementen op het IJsselmeer.

De Toekomst Zeildagtochten zijn gespecialiseerd in het verzorgen van een onvergetelijke zeiltocht voor 10 tot 200 personen. Voor uw bedrijfsuitje, personeelsuitje, vergaderen, presentatie, trainingen en relaties.

Corporate Design

Herberg de Compagnie – Huisstijl

Voor Herberg de Compagnie in Enkhuizen verzorgde TIF de volledige vormgeving. In het logo is een lakzegel en een fluitschip gebruikt welke verwijzen naar het VOC verleden van Enkhuizen.

Naast het gezellige eetcafe heeft Herberg de Compagnie ook een hotel en een brouwerij. Voor de (zelf gebrouwen) speciaalbieren zijn ook een serie etiketten ontworpen door TIF.

Graphic Design

Campagne Jij gaat voor Zaad – Posters

Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector.

Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met witte jassen in een lab en een saai imago.

Graphic Design

Floriade 2020 NHN – Bidboek

Onlangs heeft TIF het pre-bidbook voor de Floriade 2022 Noord-Holland Noord ontworpen. Dit pre-bidbook geeft in vogelvlucht weer waarom de kop van Noord-Holland dé provincie is voor de Floriade 2022.

Naast het ontwerp van het hand gebonden bidbook heeft TIF ook de slogan; “Waar het beste van de wereld naar boven komt…” bedacht. Met deze gevleugelde woorden heeft ‘de kop’ de aftrap gemaakt mee te dingen in de race om de Floriade 2022.

Corporate Design

Syngenta FloriPro Services – Huisstijl

Voor Syngenta FloriPro Services™ is een handboek onwikkeld met daarin de design guidelines voor de huisstijl van FloriPro Services™.

In dit handboek staat is bedoelt om consistentie toe te passen in alle media uitingen van FloriPro Services™ en hierdoor de herkenbaarheid van het merk te waarborgen.

Interior & Object design

Syngenta FloriPro Services – Beurs

Op de internationale vakbeurs IPM (Internationale Pflanzenmesse) in Essen (Duitsland) op 26 t/m 29 januari 2010 presenteerde Syngenta flowers haar nieuwe bedrijf FloriPro Services™.

TIF verzorgde hiervoor de vormgeving in de vorm van o.a. een logo, banners en diverse uitingen in print.

City Design

Kroniek van Enkhuizen – Krant

De Kroniek van Enkhuizen is een project dat is opgezet door TIF in samenwerking met de historische vereniging Oud Enkhuizen.

Het project omvat een historische krant, interactieve website waar inwoners van Enkhuizen hun eigen verhalen kunnen publiceren en een wandelroute met informatieve zuilen die verspreid staan over de hele stad. Voor deze zuilen en de krant is historisch beeldmateriaal bewerkt en ingekleurd.

Web Design

Prommenz website

Voor Prommenz ontwierp en ontwikkelde TIF een website die zich primair richt op de werkvelden van het bedrijf. Zo heeft ieder werkveld haar eigen gedeelte binnen de website waar nieuws en projecten ontsloten kunnen worden.

Prommenz is een adviesbureau in de ruimtelijke omgeving dat Noord-West Nederland als primair werkgebied heeft, maar gaat de uitdaging elders in het land niet uit de weg.

Packaging Design

Therme Skincare

Voor de Remark Groep uit Meppel heeft TIF de nieuwe Therme ‘Wereldkurenlijn’ ontworpen. Deze bestaat uit 5 thema’s; Hamman, Ayurveda, Thalasso, Zen Lotus en African Shea.

Voor THERME® Skincare heeft TIF ook de THERME® Wereldkuren, THERME® Aromatherapie en THERME® Anti-Transpirant lijnen ontworpen

Corporate Design

USP Vastgoed – Huisstijl

Voor USP Vastgoed ontwikkelde TIF de huistijl. De nieuwe huisstijl moest passen bij de huidige activiteiten van USP en recht doen aan de kernwaarden die bij USP horen.

Het menselijke aspect stond daarbij voorop. Daarnaast was het voor ons van belang dat de herkenbaarheid van het oude beeldmerk werd gewaarborgd.

Graphic Design

Geisha boek

Begin maart 2009 werd door Playhouse Bodycare het nieuwe verpakkingsconcept Geisha Erotic Body Care geïntroduceerd dat door TIF is ontwikkeld.

Ter ondersteuning van de promotie van deze nieuwe verpakkingslijn heeft TIF tevens een interactieve website en een boek ontwikkeld.

De productenlijn bestaat uit een twaalftal producten variërend van massage-olie tot body lotion in verschillende geuren.

Total concept Design

’s Werelds oudste aandeel – Animatie

In 2010 ontdekte Ruben Schalk, geschiedenisstudent aan de Universiteit Utrecht, tijdens zijn scriptieonderzoek in het Westfries Archief te Hoorn het tot nu toe oudst bekende ‘aandeel’ ter wereld. Het stuk dateert uit 1606 en is uitgegeven door de VOC-kamer Enkhuizen.

TIF verzorgde voor dit heugelijke feit ondermeer de (video)presentatie van de onthulling in de westerkerk in Enkhuizen, de website, banners en een touchscreen applicatie in het Westfries museum.

Web Design

De Drom Centrum voor cultuur – Website

TIF heeft de website van de Cultureel Centrum de Drommedaris gesponsord en gerestyled. De nieuwe site draait op ons Content.tif CMS en focust op het belangrijkste element van de Drommedaris, namelijk het verkondigen van recente agendapunten / evenementen.

De Drommedaris in Enkhuizen biedt een ruim cultureel programma in de vorm van muziekavonden, toneel- en cabaretvoorstellingen, kindertheater en diverse festivals.

Packaging Design

Amando Capital en Outlaw

Naast de restyling van de normale Amando serie, ontwierp TIF ook een speciale Amando lijn met 2 geuren: Capital en Outlaw. Deze geuren hebben een stoere en wilde uitstraling.

Amando is reeds tientallen jaren toonaangevend als een mannenmerk op de Nederlandse markt.

De kracht van Amando is de uitstekende geurvarianten tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Reeds jaren is Amando één van de meest verkochte geuren in de Mass Market.

Web Design

Kroniek van Enkhuizen website

Onderdeel van het project Kroniek van Enkhuizen is een interactieve website, waarbij bewoners en geïnteresseerden mee kunnen schrijven aan de geschiedenis van Enkhuizen.

Deze website bestaat uit een  redactionele gedeelte en een interactieve gedeelte
waarbij geïnteresseerden meeschrijven aan de geschiedenis van Enkhuizen. Men kan artikelen plaatsen onder bepaalde onderwerp en voorzien van foto’s. Het is tevens mogelijk direct commentaar te plaatsen onder
artikelen van andere gebruikers.

Packaging Design

De Vergulde Hand scheerproducten

Restyling van de producten naar een hedendaags merk, waarbij de uitstraling van de bekende huisstijl van het 450 jaar oude merk herkenbaar zou blijven.

Tijdens het redesign heeft TIF goed gekeken naar de geschiedenis van het merk en is het logo weer teruggebracht naar de kenmerken van het klassieke merk.

Packaging Design

Vogue

TIF heeft in 2004 voor de Remark Groep de nieuwe producten voor het trendy cosmeticamerk VOGUE ontworpen.

Uitgangspunt van het ontwerp was om in de geest van het merk een stijlvolle en herkenbare producten te ontwikkelen met een groot te etiketteren oppervlakte.

Daarnaast heeft de opdrachtgever als eis gesteld zorg te dragen voor een zo’n economische mogelijk formaat m.b.t. de facing in het schap, alsmede voor de logistieke afhandeling.

Web Design

Geisha Products website

Begin maart 2009 werd door Playhouse Bodycare het nieuwe verpakkingsconcept Geisha Erotic Body Care geïntroduceerd dat door TIF is ontwikkeld.

Ter ondersteuning van de promotie van deze nieuwe verpakkingslijn heeft TIF tevens een interactieve website en een boek ontwikkeld.

De productenlijn bestaat uit een twaalftal producten variërend van massage-olie tot body lotion in verschillende geuren.

Web Design

MEC De Witte Schuur website

Voor Stichting Milieu Educatief Centrum De Witte Schuur heeft TIF een gesponsorde website ontwikkeld.

Het doel was het ontwerpen en ontwikkelen van een vrolijke informatieve website die zich richt op ouders en kinderen.

Stichting Milieu Educatief Centrum De Witte Schuur is een organisatie voor omgevingseducatie met een sociaal maatschappelijke functie binnen de regio West-Friesland.